poniedziałek, 4 marca 2013

Hades w szkole ( wrzesień 2012 )

Brak nam mądrości,
niestety, nie mamy cierpliwości.
Brak nam chęci, brak odwagi,
nie umiemy utrzymać powagi.
W koleżankę krzesłem mierzę,
w to co widzę, dziś nie wierzę.
Czemu znowu plan zmieniają,
wciąż pomyłki jakieś mają?
Po co pytać dnia drugiego?
Ja nie umiem Angielskiego!
My Herosi, półboskie dzieci,
z energii wywracamy kosze na śmieci…
Szkoła to miejsce na powagę i ciszę,
a ja na zamieszanie jakieś liczę.
Literki rozmazują się jak szalone,
dlaczego wakacje są już skończone?!
Już wolę Hydrę i Zeusa krzyki,
niż oglądać pana od matematyki.
Na chemii w proch zmieniłam pół klasy,
dla szkoły ciężki nastały czasy.
A gdy na Polskim mity czytamy,
same kłamstwa wciąż powtarzamy.
Tylko powiedzcie czemu nikt mi nie wierzy,
że Olimp w Ameryce leży?
Twierdzą, że kłamstwa wciąż opowiadam,
a ja im tylko prawdę wyjawiam
„że bogowie żyją i świetnie się mają,”
a oni pały mi wstawiają.
„Niech jutro ojciec twój się tu zjawi”
coś nie wierzę, że się pojawi.
Tłumaczę im przecież, że jest zajęty,
a oni na to, że dzieckiem swym powinien być przejęty.
No dobrze, ale Hades w szkole?
To ja już się chyba, kłamstwem zadowolę.

4 komentarze:

  1. Yhm... Hades w moim gimnazjum już to widzę xD przyjdzie sb z eryniami to się ode mnie nauczyciele odwalą >.<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo ^^ szanta "albo się kobieto od moich dzieci odwalisz albo moje koleżanki panią odwiedzą"
      XD Hades+Ares =<3

      Usuń
    2. Weź mi z Hadesa i Aresa jakiegoś yaoi nie rób, jak jak Ci piznę, to z Olimpu spadniesz xD

      Usuń